Sila klik link bawah...

Wednesday, May 23

Masjid Nabawi, Madinah




















20 comments:

  1. Cantik dan bumbungnya boleh dibuka serta ditutup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saudara AkuBiomed : Memang cantik.. Saya terpegun bila melihatnya..

      Delete
  2. Semoga 'ada jalan' untuk kakcik ke sana. Amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakcik : Insya-Allah Kakcik.. Mudah-mudahan termakbul hajat Kakcik tu.. :D

      Delete
  3. indahnyaa..... nice. Entah bila dapat dtg sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saudara Gen2Merah : Memang indah.. Insya-Allah ada kesempatan cikgu utk ke Tanah Suci satu hari nanti.

      Delete
  4. Subhannallahhh... Terima kasih kerana berkongsi..:))

    ReplyDelete
  5. indahnya. semoga saya pun satu hari nanti akan dpt ke sana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Mamasyaza : Mudah-mudahan akak juga akan ada kesempatan utk ke sana satu hari nanti, Insya-Allah.

      Delete
  6. salam
    indahnya...bahagianya...jika terplih menjadi tetamuNYA disana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Kamsiah : Wslm kak. Nur bersyukur sangat kerana diberi peluang utk menjadi tetamuNya..

      Delete
  7. Salam wbt..Masya Allah,sangat cantik nur. alhamdulillah, nur dha sampai ke sana ye. semoag akak pun dimurahkan rezeki untuk menjejak kaki ke sana jugak..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Kamalia : Wslm kak.. Memang cantik kak.. Terpesona dgn keindahannya.. Syukur Alhamdulillah kerana diberi peluang menjadi tetamuNya. Nur doakan akak juga akan ke sana juga nanti, Insya-Allah. ;)

      Delete
  8. Assalamualaikum Yong,
    salam ziarah dan salam kenei. Tima kasih singgah dan follow blog akak.
    Waahhh cantik2 gambar Masjid Nabawi. Terkenang jugak masjid ni dan semasa serbu nak masuk raudhah, punyalah kalut...tapi Alhamdulillah dpt gak masuk dan solat 2 kali kat situ. Tima kasih upload gambar2 yg awesome ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Moh Kembara : Waalaikummussalam kak.. Salam perkenalan juga. Tq sebab sudi singgah blog ni. Sama2 kak, akak pun dah jadi follower Nur, terima kasih juga ye..

      Memang saat masuk ke Raudhah sangat2 menduga. Berpusu2 orang.. Nur pun dapat 4 kali solat sunat di sana. Terasa damai dan tenang sangat sewaktu berada di Tanah Suci. Rindu nak ke sana lagi...

      Ada lagi gambar2, cuma belum sempat edit.. Nanti Nur upload lagi ye..

      Delete
  9. Subhanallah...rindu sgt nak ke sana lagi...semoga diberikan peluang lagi utk menjadi tetamu Allah satu hari nanti..amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nieza : Bila dah pernah ke sana, memang akan terasa rindu sangat.. Amin, mudah-mudahan Allah makbulkan doa Nieza tu..

      Delete
  10. Aslmkm Nur cayang. Rindu nya nak kesana lagi... Nur gi umrah ke baru2 ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Alongroz : Wslm kak.. Akak pun dah ke sana ye. Nur pergi awal bulan Mei yang lepas dan baru je balik. 1O hari sahaja di sana. Akak ke sana tahun bila??

      Delete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...