Sila klik link bawah...

Thursday, December 27

Cuba cari di mana silapnya...

 
Anda yang perasaan tak ada huruf yang silap.....
Tentu ada yang memiliki mata yang tajam dan dapat mencari kesilapan dari gambar di atas..
 
p/s : Bermula dari hari ni 27/12/2012 hingga 1/1/2013, Nur dan rakan2 sejawat akan mula bermesyuarat di sekolah. Bermulalah sesi baru untuk penggal persekolahan tahun 2013. Bagaimana dengan persiapan anak rakan2? Tentu masing2 sibuk menguruskan persiapan mereka.
 
[Catatan : Entri ini auto-published ]
 
 

21 comments:

  1. samalah kita..hri ni bermesyuarat..bnyklah agenda pembentangan..moga urusan dipermudahkn semuanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Sal : Tq kak.. samalah kita. Hari ni habis mesyuarat lambat... Pukul 2.30 petang baru habis. Nasib ada jamuan makan sekali.

      Delete
  2. EATU...EITU...betulkan?
    Hari ini akan ke sekolah dgn si bongsu untuk hari suaikenal prasekolah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Norhaizan : Tahniah kak.. Akak memang cekap dan mempunyai mata yang tajam.. Sepatutnya "RATU", tapi huruf R tu teranjak sedikit ke bawah.

      Delete
  3. Kakcik nampak sama macam yang Norhaizan nampak tu.

    Kakcik nak semak kamus kejap, nak cari makna perkataan CARAS... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakcik Nur : Terror Kakcik.. Cekap betul ajak.. Nur pun tak pasti apa makna CARAS tu.. :)

      Delete
  4. Selamat bermesyuarat dan kembali bertugas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Amie : Tq Kak Amie.. Selamat bermesyuarat juga untuk akal.. ;)

      Delete
    2. Oppss salah eja pula.. "Akak.."

      Delete
  5. Replies
    1. Ratu Hatiku : Betul.. Ratu memang cekap.. Tahniah ye !

      Delete
  6. salam wbt nur..
    rindu sama kamu.
    thanks ye aritu bg link tuk tutorial psl gambar tu..
    ok, tau..eatu. betul tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Kamalia : Wslm Kak Kamalia.. rindu jugak kat akak.. ;) Sama2 kak.. Akak dah boleh upload gambar ke? Terror la akak ni.. Jawapan akak tu betul..

      Delete
  7. Replies
    1. Kak Sari : Pandai akak.. sepatutnya RATU.. Huruf tu teranjak sedikit ke bawah.

      Delete
  8. akak pun dari semalam bermeting...
    maka bertubi2 harilah meetingnya..
    Alhamdulillah..tak kena migrain!
    hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Kartini : Oh akak awal sehari.. Kami mesyuarat dari jam 8.30 pagi sampai 2.30 petang..Ada jamuan KEBIRU sekali..

      Delete
  9. assalamualaikum nur...yer la semuanya okay cuma kat EATU tu yg silapnya kot...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kai Mas : Waalaikummussalam.. Pandai akak, jawapan akak tu betul.

      Delete
  10. Adeh..mata rabun ni lambat nak cam.

    ReplyDelete
  11. waduh nur..rabun mata akak..lg pulak tgk thru hphone..hehe!! wah selamat menjalankn tugas ye nur!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...