Sila klik link bawah...

Tuesday, September 18

Blog Pilihan : We Tell Sweet Stories


Salam buat semua.
Lama rasanya Nur tak sambung Segmen Blog Pilihan. Kalau tak silap kali terakhir ialah pada bulan Ogos yang lepas. Hari ni Nur nak bercerita tentang blog Kak Zu . Sebenarnya Nur terjumpa blog Kak Zu ni secara tidak sengaja. Sejak dari hari tu, Nur sering singgah dan membaca entri2 yang ditulis oleh beliau. Terpesona dengan gambar2 pemandangan indah yang beliau kongsikan di dalam blognya tatkala beliau bercuti ke luar negara dan sangat terkesan dengan kata2 nasihat beliau yang diselitkan dalam setiap entri. Kesibukan beliau tidak menghalang beliau daripada menyediakan juadah lazat untuk santapan keluarga tersayang. Memang tak jemu membaca entri2 dalam blog Kak Zu.
 
Oh lupa.. Kak Zu mempunyai dua orang anak kembar bernama Tia dan Mia yang sedang membesar. Seorang ibu bekerjaya yang sangat penyayang dan sangat mengasihi keluarganya. Jika rakan2 semua ingin menambah kenalan bolehlah singgah ke  blog kesayangan Kak Zu yang bertajuk "We Tell Sweet Stories". Ini URLnya  > > http://mamatiamia.blogspot.com
 
Jumpa lagi di lain entri. Sekian, wassalam.
 
 
p/s : Nak resepi IKAN SIAKAP STIM, sila klik di SINI
 

 
 

7 comments:

  1. Jauh perjalanan luas pandangan namanya. :-)

    ReplyDelete
  2. salam rindu nur..mekaceh for ur concern psl kes kecurian tu..ngeri betul bila nur citer psl nur kena samun dulu..mmg kejam diorang ni kan! pepun ia satu pengajaran yg sgt berguna utk kita semua kan!

    ReplyDelete
  3. Kak Zai dah lama ikuti blog tu, kagum dengan cara beliau menjaga ibunya.Semoga apa yang dilakukan mendapat imbuhan yang setimpal dimasa akan datang.

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum nur...mama pun nak pi lawat blog dia n nak berkenalan juga...:)

    ReplyDelete
  5. bolehlah menyinggah ke blog kak zu nanti..membaca santai2 di sana..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Kids Birthday tickers

Klik...Klik...