Sila klik link bawah...

Sunday, November 2

Cute baby...



Wah.. bestnyer ekor ni..wat sup lagi sedaaaappp.....


Sebelum mulakan perjalanan... kita mestikan utamakan langkah2 keselamatan.. Comel tak saya pakai baju ni???


Alamak... sempit laa... Tetiba terhidu plak bau peluh yg masamm.... :(



Huihhhh ... aku lapaaarrr sangat2 nih..Perhatian!!! Jangan ada sorang pun yg kacau aku time aku tengah makan..



Baby alaf ke-21... canggih manggih... Macam ni barulah yg dinamakan "celik IT"... (pstt... nak tau saya tengah buat apa... Heheh.. Tengah busy chatting.... :)



Akulah bayi paling enseemmm + macho... Spek ni mahal tau!!!



Omakkkk...!!!! Tolong eden.. Ada anak kucing naik antuuuuu..... mengganas tak tentu pasal...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Kids Birthday tickers

Klik...Klik...