Sila klik link bawah...

Showing posts with label Segmen Ben Ashaari. Show all posts
Showing posts with label Segmen Ben Ashaari. Show all posts

Friday, December 17

Terima Kasih banyak En. Ben Ashaari..

Salam buat semua..

Terharu sangat sebab En. Ben jadikan diriku dalam salah watak dalam cerita beliau.- "Siapa baling batu kat aku ni "ni..

Siapa nak baca boleh klik SINI.

Thursday, December 16

Segmen Bila BLOGGER berlakon... Suai kenal blogger



Salam. Hari ni teringin pula nak join segmen kelolaan Ben Ashaari.

Segmen Bila BLOGGER berlakon... Suai kenal blogger ni ada beberapa soalan yang perlu Nur jawab : Antaranya :

En Ben tanya :
1. Letak header blog BEN ASHAARI- Dah letak...

2. Bila mula buat blog ? [11 Jun tahun 2008...lama dah...]

3. Jumlah follower sekarang ini ..[Baru 127 orang pada 16 Disember 2010: 6.04 petang]

4. Berapa trafik harian ? Alamak! Part ni yang sedih tu.. Tapi yang pasti kurang dari 100 orang

5. Sehari berapa entri ? Kalau malas SATU je....kalau rajin 2-3 entry... (ikut mood dan kerajinan hehe)

6. Berikan satu blog yang best korang suka baca...

Sebenarnya soalan ni yang susah sikit nak jawab. Sekarang ni terlalu banyak blog yang bagus-bagus sebenarnya...tapi Nur memang suka baca blog Kak Alongroz >> http://homekreation-recipes.blogspot.com

Kak Alongroz menulis blog masakannya dalam bahasa Inggeris.. Jadi sekurang-kurang dalam satu hari Nur dapat memantapkan sedikit penguasaan bahasa Inggeris Nur yang dah berkarat ni. Lagipun Nur suka sangat anak bongsu Kak Alongroz yang nama Liana tu.. Comel sangat.. dari sejak dia lahir Nur dah mengikuti perkembangan sampai la sekarang ni.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Kids Birthday tickers

Klik...Klik...