Sila klik link bawah...

Saturday, November 14

Buat teman-teman Guru... Selamat bercuti



myspace layouts



Hanya tinggal seminggu sahaja lagi, musim persekolahan 2009 akan melabuhkan tirainya.. Pelajar2 Tingkatan 5 pula akan bergelut dengan peperiksaan SPM pada minggu hadapan.


"All the best to my students.. Cikgu doakan kalian semua berjaya dengan cemerlang... "

Dalam kesibukan menyiapkan tugas2 sebelum bermulanya sesi cuti persekolahan... Diam tak diam, rupa2nya Nur akan kehilangan tiga orang rakan sejawat yang akan bertukar ke negeri lain mengikut suami masing-masing. Banyak kenangan yang kami telah kongsi bersama.. Moga Kak Rahmah, Kak Rashidah dan Nurul Fazlin @ Ayu dapat meneruskan tugas di sekolah baru.

Buat temanku Kak Norizan dan Kak Rohiyati yang telah selamat melahirkan bayi comel mereka baru-baru ini. Tahniah dari Nur... Selamat berpantang ye kakak2 sekalian.. hehe

Akhir sekali buat Kak Norizan Ithnin.. selamat menjalani ibadah Haji.. Moga akak & suami memperoleh Haji yang Mabrur. Aminn...







Islamic Greeting Card by Alhabib


Free Signature Generator

6 comments:

  1. Selamat bercuti pada para guru dan murid-murid.

    ReplyDelete
  2. yang tak bercuti tu...teruskan la kerja tu.

    ReplyDelete
  3. murid2 yang tak periksa memanglah menunggu kedatangan cuti....saya pun menunggu cuti untuk terbang! lepas balik keje semula! tak cuti jugak....

    ReplyDelete
  4. selamat bercuti cikgu nur..
    bestnya..cuti..sampai tahun depan
    jelezz arrr..hehehe

    ReplyDelete
  5. selamat bercuti cikgu... saya pun cuti gak... hee... yeaa... yeaa...

    pasti rindukan pada sahabat yg dpt bertukarr!

    ReplyDelete
  6. Buat Tirana..
    Terima kasih.. Bukan budak je tak sabar nak bercuti, cikgu pun sama.. hehe

    Buat En One Zaba..
    Ye.. teruskan keja.. Kami nak cuti sakannn.. hehe

    Buat Kak Sonata,
    Bestnya akak nak terbang bercuti ye.. Nak ke mana tu?? Enjoy your holiday ye..

    Buat Kak Zieha,
    Thanks kak.. Jangan la jealous.. kami ni kalau x cuti, ada je kerja tak pernah surut.. Nak tunggu cuti, baru reda sikit.

    Buat Pija,
    Enjoy your holiday ye Pija.. Mestilah rindu kt kwn2 yg dpt bertukar... Kenangan manis takkan dpt dilupakan.. Hope mereka tak lupa kat kwn2 lama..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...