Sila klik link bawah...

Friday, December 25

Toby yang manja..


Gelagat Toby..





Salam.. Lama rasanya tak letak gambar Toby dalam blog.. Hampir 3 tahun kami pelihara Toby ni.. Makin hari Toby semakin manja... dan suka dibelai.. So far, sepanjang Toby dalam jagaan Nur, dia tak pernah sakit.. cuma yang tak tahan tu.. kuat makan.. terutama sekali makanan dalam tin.. sekali hadap jer.. licinnnn...


Kami tak sabar nak tunggu anak Toby.. kerana dia dah pun mengawan dgn kucing kami yg kami beri nama Tomel.. (anaknya sendiri..). .. Kalau siapa yang nak tengok gambar bolehlah klik di sini... hehehe.. So... kita tungguuuuu.........



3 comments:

  1. salam nur. comelnya si toby. geram kakchik menengoknya. sayangnya kakchik alergik bulu kucing jadi geram macamana pun sekadar boleh tengok ajelah.
    kena panggil nur gelaran 'ummu hurairah' sebab suka kucing, hehe.

    ReplyDelete
  2. wslm.. Hehe.. Sian akak, suka tapi keadaan tak mengizinkan.. Toby & Tomel ni tak banyak kerenah....

    Kalau ada yg nak galar "Ummu Hurairah" .. memang betullah tu.. Minat sangat dgn kucing.. hehe :)

    ReplyDelete
  3. salam..toby u cute..krim salam toby..i dah lama tak ada kucing..pandai u jaga..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...