Sila klik link bawah...

Tuesday, August 10

Kejamnya mereka.....

Sedih sangat bila terbaca entry berkenaan tentang kes pembuangan bayi yg semakin menjadi2...

Kenapa mereka sanggup menzalimi darah daging sendiri dan membuang bayi yang tak berdosa sesuka hati...

Nur rasanya dah tak sanggup dan sedih sangat2 bila melihat, membaca dan mendengar berita2 sedih bayi yg menjadi mangsa insan berhati kejam..



5 comments:

  1. tanda-tanda akhir zaman nur..
    sedih kan? =(

    ReplyDelete
  2. Memang sedih Hani... Terutama bagi yg memang belum menimang zuriat sendiri.. Semoga insan2 yg tidak berhati perut ni dapat hidayah & bertaubat pada Allah atas segala dosa2 yg dah mereka lakukan.

    ReplyDelete
  3. salam. memang sedih.Nur, kalau dapat kat kita, kak sal nak bela drp dibuang2 kan.

    ReplyDelete
  4. salam..yang nak anak..tak dapat..yang senang dapat gi buang pulak..


    wah tahniah yer dah ada RM tu..bukan senang nak dapat.

    selamat berpuasa yer..tentu sibuk kan ..tak lama lagi nak exam

    ReplyDelete
  5. Wslm buat Kak Sal & kak Ina,

    Kak Sal.. Tak faham kenapa mereka tergamak bunuh dan buang bayi yg tak berdosa ni.. Nyawa mcm dah takde nilai je..

    Kak Ina KL,
    Tulah.. sedih dengan perbuatan tak berperikemanusiaan. Haiwan pun tahu menjaga dan sayang anak2nya..
    Dah musim exam ni kak.. memang agak sibuk. Tentang income Nuffnang, jumlahnya sikit je.. tapi sekurang2nya jd pembakar semangat utk teruskan berblog..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...