Sila klik link bawah...

Sunday, September 5

Salam Aidilfitri buat semua...

Salam buat semua..
Ditujukan khas buat teman2 siber Nur dan tak lupa buat semua pengunjung blog Cetusan Rasa, sudilah kiranya menerimalah kad tanda ingatan dari Nur untuk kalian semua yang tak seberapa..

Walaupun perkenalan hanya di alam siber, tapi kehadiran anda semua cukup bermakna dan menceriakan diri ini.
Terima kasih atas segalanya..
Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri, semoga kalian bergembira di samping keluarga tercinta..

8 comments:

  1. Assalamualaikum Nur.

    Terima kasih banyak atas pemberian kad raya ni. Cantik. Kakchik tak tahu nak buat kad raya atau tak... tapi kakchik nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin dr Nur.

    ReplyDelete
  2. salam aidilfitri nur..dtg amik kad raya ni..

    catlinflybaby.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. **catlinaflybaby.blogspot.com..

    duk qada blogwalking ni tersasul lak..

    ReplyDelete
  5. Kak Chik : Sama2 Kak Chik.. Nur ucapkan semoga kak Chik bergembira pada Hari Raya nanti di samping keluarga tercinta.

    Catlina : Terima kasih Lina.. biasalah typing error tu.. Ni mesti kes nak cepat hehe.. Thanks for the card.. Nanti Nur gantung kat blog..

    ReplyDelete
  6. terima kasih yer..
    anak murid banyak bagi kad raya tak?

    ReplyDelete
  7. Tnx for the card my dear...

    selamat eid mubarak...maaf zahir batin...

    ReplyDelete
  8. To Kak Isza : Sama-sama kak.. Sekarang takde pakai kad.. Ucapan pada FB dan sms je..

    To Kak Rosma : Your welcome sis... Selamat Hari Raya utk akak sekeluarga di Brunei.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...