Sila klik link bawah...

Saturday, January 1

Lima Jenis Racun dan Lima Penawarnya

Credit picture :Google search..

1. Dunia itu racun, zuhud itu ubatnya.

2. Harta itu racun, zakat itu ubatnya.

3. Perkataan yang sia-sia itu racun, zikir itu ubatnya.

4. Seluruh umur itu racun, taat itu ubatnya.

5. Seluruh tahun itu racun, Ramadhan itu ubatnya.

Sumber : FWD Emel..

3 comments:

  1. selamat pengantin baur heheh tak terlambat lagi kan nak ucap, tgk kat daisypath br 2bln kan...

    ummm,
    header awak pun cantik sukerrrr....

    ReplyDelete
  2. selamat pengantin baur heheh tak terlambat lagi kan nak ucap, tgk kat daisypath br 2bln kan...

    ummm,
    header awak pun cantik sukerrrr....

    ReplyDelete
  3. Buat mzhany,
    Opss nak perbetulkan.. saya ni pengantin lama la.. Cuba tengok semula wording kt daisy path tu..

    Terima kasih atas pujian.. Header tu biasa2 je..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...