Sila klik link bawah...

Friday, February 4

Astro First..

Jom langgan Astro First..

Memang mudah. Anda hanya perlu menghantar sms untuk memilih tajuk filem yang hendak ditonton di rumah. Waktu langganan adalah untuk tempoh 48 jam dengan kos sebanyak RM15 untuk satu filem.

Nur luangkan masa menonton filem terkini pada 2 Februari lepas di rumah bersama suami tercinta. Memang sangat memudahkan. :)


Mesej pengesahan yang dihantar ke telefon bimbit pelanggan Astro First.


Filem Ngangkung



Filem Aku Masih Dara



Waktu tayangan Filem Ngankung.

3 comments:

  1. hari tu langgan juga sebab nak tgk Ngangkung. Eh, filem Hantu Kak Limah Balik Rumah pun dah ada,kan?

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum NUR..oh camtu ..
    klu kita nak tengok ramai2..lebih jimat dan ekonomik berbanding gi ke cinema yee.sb seorg rm10, klu gi 5 org dh rm50...

    ReplyDelete
  3. Buat Kak Laili,
    Sama la dgn Nur.. Boleh tahan cerita tu. Filem Hantu Kak Limah Balik Rumah belum ada lagi..

    Buat Kak Sal,
    Wslm. Betul tu kak.. memang menjimatkan. Lagipun senang, tak perlu beratur beli tiket, cari parking dsbnya...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...