Sila klik link bawah...

Friday, February 4

Gelagat Anak2 Saudaraku..

Humaira yang baru bangun tidur terus keluar main nak main basikal..


Serabutnya rambut Humaira...


Lepas main basikal, dia sibuk pula main air hujan...


Tembam betul Huda.. Huda minum susu badan.. sebab tu montel semacam.

Naqiu pula tahun ni baru masuk Darjah 1.. Anak manja ni. Kalau tidur mesti dengan ibunya..


Nabil dengan rambut fesyen baru.. Peminat fanatik Ultraman.. tengoklah baju dia..



Anak2 saudaraku memang pantang nampak makciknya pegang kamera... 
Macam2 aksi diorang buat..

3 comments:

  1. berapa umur humaira.. hisap puting lagi?

    baby huda tu.. comelnyer..
    nak baby girl..

    ReplyDelete
  2. comel nya anak2 sedara Nur... brp bulan si Huda ni... ya Allah, semangat nya.. Aliya dulu pun mcm tu.. la ni dah kurus keding..

    ReplyDelete
  3. Buat Kak Isza,
    Kalau tak silap, umur Humaira 2 tahun. Masih lekat puting tu.. dia memang lekat dengan puting dan selimut waktu tidur.. Insya-Allah akak akan dapat baby girl punya.. Usaha lagi ye.. :)

    Buat Kak Yong,
    Terima kasih Kak Yong atas pujian tu.. Umur Huda kalau tak silap 8 bulan.. (ramai sangat anak saudara sampai lupa umur mereka.. hehe)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...