Sila klik link bawah...

Sunday, March 6

Makan Malam di Pulai Spring Resort (Part 2)

Salam buat semua,
Nur sambung semua kisah semalam. Sebahagian gambar semasa berada di Pulai Spring Resort. Nur pergi awal untuk menyediakan kelengkapan paparan LCD untuk majlis Makan Malam ini. Selepas selesai menjalankan tugas, sempat juga meronda-ronda di sekitar kawasan resort.

Jom lihat gambar..

Restoren Qing Palace- tempat di mana majlis Makan Malam akan diadakan.


Batu peringatan sempena pembukaan Pulai Spring Resort.

Landskap di sekitar kolam renang ni cukup cantik.



Besarnya ikan ni..


4 comments:

  1. pernah beberapa kali pergi masa nak buka puasa kat sini...

    memang cantik tempat sini kan??

    makanannya pun sedap jugak...cuma bilik solat dia kena kongsi...

    ReplyDelete
  2. cantik tempat ni.. nanti nak pegi..

    ReplyDelete
  3. Buat Cikgu CTE,
    Memang cantik, Nur selalu makan di sini. Tentang bilik solat tu Nur kurang pasti sebab tak pernah ke sana.

    Buat Astina,
    Memang cantik.. Kalau datang sini kena bawa kamera sekali ye.. :)

    ReplyDelete
  4. Nasib baik ada ambil gambar untuk ambil snap pemandangan yang menarik.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...