Sila klik link bawah...

Sunday, March 6

Makan time.. Makan Malam di Pulai Spring (Part 4)

Dah part 4.. Masih lagi cerita yg sama. Fuhh.. bercinta sungguh nak meng'upload' gambar2 ni.. Line internet sangat mengecewakan.

Pada mereka yang dalam keadaan lapar, pastikan anda tidak meleleh air liur dengan gambar2 yg bakal anda saksikan. Memang sedap dan sungguh mengenyangkan. Kami tersenyum riang tatkala melangkah keluar dari restoren.

Jom lihat menu apa yang kami makan malam tadi.


Starter menu..

Shark fin soup..


Aduh.. Kenapa la mulut ikan ni ternganga..

Menu paling sedap.. rasa macam nak top-up lagi satu pinggan hidang... :)

Cuba teka apa ni? Yang warna hitam tu cendawan.. Mula2 kami ingatkan agar2, tapi kami silap. Rupa2nya lapisan putih tu adalah fishcake dan di bawahnya tersembunyi sayur sawi putih. Sungguh kreatif.. :)


Desert.. Agar2 laici dengan buah longan.. Sejak awal majlis, kami dihidangkan air teh cina je..  Memang tertunggu2 air sejuk yg menyegarkan tekak..

7 comments:

  1. Salam Nur cayang. Amboi makan2 best ni sekali-sekala makan chinese food. Nampak riang bersama kwn2.

    ReplyDelete
  2. entry ni paling saya suka... fuhhhh yummy sgt2..

    ReplyDelete
  3. Ho ho ho...boleh lari alliment ni...hua hua hua..suke suke...

    ReplyDelete
  4. salam nur..klu masakan stail cina memang best..akak pun suka.

    nanti bagi no hp kat emai akak yer..roslana_06@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  5. hihi ngerinya tgk mulut ikan ternganga cm gitu..ekeke

    kita bukan reti mkn mskn2 cm gitu..org kpg betol kan.haha ouh air laici my peberet!

    ReplyDelete
  6. Menunya sungguh menyelerakan :-)

    ReplyDelete
  7. Buat Kak Alongroz,
    Wslm Kak Alongroz, memang sedap lauk2 masakan Cina tu. Sesekali dapat makan bersama rakan2 memang seronok.

    Buat Astina,
    Biasa la tu.. sesiapa pun memang suka makan hehe..

    Buat Kak Rahiza @ Cikgu Nurin,
    Hahaha.. betul tu kak.. memang dah lari banyak ni... :)


    Buat Kak Ina KL,
    Wslm kak.. Nur pun suka kak..
    Nur dah pun hantar emel pada akak.

    Buat Mrs Fiza,
    Tu bukan air laici Fiza, tapi buah longan..

    Buat Saudara akubiomed,
    Menu memang sedap dan mengenyangkan kami semua. :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...