Sila klik link bawah...

Thursday, August 4

Pantai Lido

Salam buat semua,
Apa khabar semua? Lama juga tak menulis entri baru. 2 hari lepas Nur sempat mengambil angin petang di tepi Pantai Lido. Pada mereka yang menetap di JB tentu sinonim dengan pantai Lido. Banyak perubahan telah berlaku di sepanjang persisiran pantai ini. Jom kita lihat pemandangan indah yang sempat Nur rakamkan di lensa kamera untuk tatapan semua.

Kerja-kerja penambakan laut sedang giat dijalankan.



Pekerja-pekerja sedang sibuk menjalankan tugas masing-masing sampai perlu menyelam.




Pemandangan di sekitar Jalan Tun Abdul Razak-Skudai telah dinaik taraf dan dijangka siap sepenuhnya pada tahun hadapan. Sumber


Terserempak dengan kemalangan yang melibatkan kemalangan antara penunggang motosikal & kereta.

Ok sampai jumpa lagi di lain entri.

Selamat berpuasa.

4 comments:

  1. Slmt berpuasa CR, rindunya dgn JB dan Pontian, nak balik selalu tak mampu.....tengok gambar pun jadilah.

    ReplyDelete
  2. Dah bertahun tak pergi JB walaupun sedara-mara sebelah hubby punyelah ramai kat sana.
    Agaknya boleh sesat if nak carik sekolah sendiri. (dulu 5 thn saya sekolah di JB)

    ReplyDelete
  3. nama je sy org johor nak ke tempat ni bertahun rasanya tak pegi

    ReplyDelete
  4. Buat Zanafahmi/pb,
    Selamat berpuasa juga buat Zana. Takpe Zana, biasalah kalau hidup di perantauan.. Nanti Nur kongsikan lagi kalau ada gambar2 terkini ye..

    Buat Kak Teratak Hami,
    Memang banyak perubahan kak.. Dah ada laluan bertingkat. Kalau ada GPS mungkin lebih mudah kot.. Akak sek di mana tu ye??

    Buat Eeda,
    Biasalah tu, Eeda kan merantau.. Sesekali datang la, JB dah banyak berubah.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...