Sila klik link bawah...

Sunday, September 25

Menang Cabutan Bertuah di Mesyuarat Koperasi Sekolah


Salam buat semua,
Entri ni agak terlewat untuk dikongsi. Hari Khamis lepas berlangsungnya Mesyuarat Agung Koperasi sekolah. Tak sangka, Nur terpilih sebagai salah seorang daripada pemenang nombor cabutan bertuah.
Kebanyakan hadiah menjadi milik rakan2 guru. Memang jarang terpilih, memang hari tu memang terasa cukup bertuah. Nak tengok apa hadiahnya..


Hamper alat tulis.


Cantiknya hiasan riben pada hamper tu..



Inilah kelengkapan alat tulis yang terdapat dalam hamper tu..
Macam-macam ada.. :)

p/s : Rakan-rakan selalu menang cabutan bertuah???
Tak lama ada jamuan Akhir Tahun Kelab Bilik Guru, masa tu lagi banyak hadiah-hadiah menarik.

2 comments:

  1. Betul macam-macam ada. Kalau di pejabat kami akan buat acara bertukar-tukar hadiah tiap-tiap tahun

    ReplyDelete
  2. wah..rezeki akak lah..best kan dpt2 cabutan bertuah ni..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...