Sila klik link bawah...

Tuesday, November 29

Hi, Masih ingat saya lagi tak??

Cute tak kami..??

Ingat tak pada anak saudara Nur, Nazmin dan Humaira.. Humaira suka buat muka "comel" dia waktu bergambar..
Dah besar mereka. Petah juga bercakap.. Tak terlayan kadang2.. Suka juga menyakat Humaira ni..

Salam buat semua,
Musim kenduri kahwin sekarang ni. Sempat juga Nur pulang ke kampung menghadiri jemputan kahwin sepupu. Waktu ni anak2 saudara pun turut berkumpul, peluang yang ada ni dapat juga lepas rindu pada mereka.

Ok semua, Nur ketandusan idea sejak dua menjak ni.. Cuti sekolah ni memang rehat secukupnya..
Jumpa lagi..



4 comments:

  1. dni pun ketandusan idea juga ni hehe...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum my dear Nur:)

    Cute jee tgk senyuman anak2 sedara Nur tu..:)
    Time2 cuti mmg byk kenduri kan Nur..:)mmg meriah!
    Moga ketandusan idea hanya utk seketika....nanti2 jumpa lagi yaa..InsyaAllah..:)

    ReplyDelete
  3. selamat bercuti nur..

    dapatlah rehat secukupnya di masa ini..hujan pulak terkadang menderu2, sesekali masak dan makan3,dan sedap tarik gebar..hik2

    ReplyDelete
  4. rehat puas-puas ya cikgu :)


    cikgu rosmina pon sdg berehat kat kampungnya di sarawak kan..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...