Sila klik link bawah...

Thursday, November 3

Mari Mengira dan Belajar Membaca


Anak2 saudaraku.. Nabil dan adiknya, Nazmin.


Nabil : "Meh Abang ajar Amin kira..Nak tak?"
Nazmin : "Nak.... Alaaa laju sangat la Abang Nabil ni.. "



Sayangggggggggg adik..



Wah cantiknya laptop dia.. Ada huruf jawi lagi..


Ni Nazmin punya...


Jom tengok video Nabil dan Nazmin mengira..

Untuk pengetahuan semua, Nabil umurnya 4 tahun dan Nazmin umurnya 3 tahun.

video

5 comments:

  1. semangat dorg main kan :)hye akak,sy pon jrg bw..kalo p pon mana yg update masa sy online je..huuu

    ReplyDelete
  2. Kalaulah dapat dekat anak saya kit belajar sudah lama jahanam. Maklumlah semuanya lelaki :-)

    ReplyDelete
  3. beza setahun je.. anak2 mmg suka labtob mcm tue..

    ReplyDelete
  4. Buat alexa yussida,
    Mereka bukan bermainlah Alexa, mereka ni belajar.. Takpe, sama juga dengan akak. Blogwalking ikut masa terluang.

    Buat Rina AVAIL @ Cik Betty,
    Memang pandai.. hehe

    Buat Saudara akubiomed,
    Alahai.. sampai macam tu ke. Saudara kena ajar mereka juga supaya tahu menjaga barang..

    Buat Baby (Mama Amana & Arief),
    Anak2 adik memang agak rapat. Tapi sekarang mereka suami isteri sedang sambung belajar dan dah kena merancang keluarga. :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...