Sila klik link bawah...

Friday, February 3

Boleh ke anda tahan diri anda daripada ketawa?



p/s : Comel benar melihat aksi kanak2.. Terhibur kita dibuatnya.. Perasan tak budak kecik tu ketuk kepala dia dengan bangku plastik di akhir video ni.



Tak sakit ke?? Comel kan...


15 comments:

  1. akak..comel je tgk dorang..tp kesian pn ada..

    ReplyDelete
  2. ehehehe.. memang comey dan kelakar la budak2 ni... hihi

    ReplyDelete
  3. comel memang tak boleh tahan nak ketawa.

    ReplyDelete
  4. assalam
    tq sudi singgah di blog akak ye

    ketawa kan penawar duka he he memang comel ..

    ReplyDelete
  5. aksi kanak2 memang mencuit hati..

    ReplyDelete
  6. akak dah lama dah habis baca novel gemercik kalbu tu..aksi kanak-kanak memang menghiburkan

    ReplyDelete
  7. Aksi terakhir mengingatkan anak-anak saya kalau menonton cerita hantu akan berbaris dibelakan saya atau ibunya. :-)

    ReplyDelete
  8. Memang kelakar!!hehehe
    Release skit kepala akak ni haaa..pening duk susun jadual kelas tambahan nii...kalau tak kena...ada pula yang tak puas hati..huhuhu...:p

    ReplyDelete
  9. comel2 ni budak2 ni..terhibur..

    ReplyDelete
  10. Anak-anak..
    tulus dan suci..
    comel jer..

    ReplyDelete
  11. Salam Nur cayang. Bebudak mmg camtu.... naturally menghiburkan!

    ReplyDelete
  12. assalam nur,
    wakakkka tak boleh tahan akak tengok video ni..
    sampai keluar air mata ketawa tau..nanti nak tunjukkan video ni kat anak akak lah..thanks dear..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...