Sila klik link bawah...

Friday, March 2

Oh laptopku..


Credit picture : Google search


Salam buat semua,
Entri ringkas je hari ni. Nak beritahu, laptop Nur mengalami kerosakan dan perlu dibaiki.
Nampak gaya kena berhibernasi lagi.

Semalam baru selesai menanda kertas Ujian Bulanan 1 untuk 5 kelas ( 2 kelas subjek Matematik Tingkatan 4 dan 3 kelas subjek Sains Tingkatan 5). Hari ni perlu key-in markah peperiksaan di bilik peperiksaan.

Rindu benar pada rakan2 blogger yang lain. Esok ada sekolah ganti. Setiap hari Sabtu memang ada sahaja aktiviti di sekolah sehingga minggu hadapan.

Tak sabar rasanya nak bercuti. Nak rehat puas2.

Ok jumpa lagi ye. Jaga diri.
 Wassalam.


10 comments:

  1. lama rasanya tak dengar celoteh nur dlm blog..
    akak pun rasa tak sabar nak cuti..dh loaded minda dgn program2 sk..klu bercuti sekejab, dptlah melapangkan fikirn buat sementara waktu..

    ReplyDelete
  2. assalam nur..kalau cuti sekolah pun acik rasa cik gu tak dapat jugak nak bercuti sepenuhnya kan..

    ReplyDelete
  3. Laptop pun demam tidak boleh buat apa-apa.

    ReplyDelete
  4. seminggu lagi cuti sekolah..

    ReplyDelete
  5. moga lappy cpt sembuh..kalau lappy rosak rasa separuh nyawa trbang..semua kerja trbengkalai......

    ReplyDelete
  6. cepat lappy sembuh...cepatla dapat berblog ye =)

    ReplyDelete
  7. dah baik ke laptop Nur tu?

    selamat bercuti & menanda kertas periksa ;)

    ReplyDelete
  8. memang kalo laptop buat hal, mati akal juga kita dibuatnya..hihi..sabo aje lah..

    ReplyDelete
  9. laptop rosak pun memang menyusahkan kita..oh! baru teringat markah tak key-in lagi dalam SAPS

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...