Sila klik link bawah...

Friday, June 8

5 Beradik Yang Comel..


Alahai comelnya..  5 ekor anak kucing tumpang berteduh di stor rumah Bonda di kampung. 



5 beradik yang tak boleh berenggang.. even waktu nak tidur pun sentiasa berlima..


Sebelum tidur, mereka main bersama2.. Cutekan...



Inilah rupa mereka waktu sedang beradu... Yang tengah tu, tengah syokkkk mimpiiiii... :D


Bangun dari tidur terus menyusu..


video

Hajat hati nak kacau mereka, tapi tak jalan.. Mengantuk benor mata tu.. 
Orang dok kacau pun tak bangun.. hehe

p/s : Kucing ni bonda tak bela, kira kucing kampung la.. Kami hanya biarkan saje kucing2 ni menumpang di stor. 

Anda ada bela anak kucing atau kucing di rumah?


8 comments:

  1. assalam nur..comelnya 5 beradik ni
    acik tak de bela..anak tak tahan..

    ReplyDelete
  2. cantiknya...saya ada 6 ekor ! 3 kecik 3 besar...hu3x

    ReplyDelete
  3. Ada yang gemuk dan ada yang sakit mata. Yang gemuk tentu dia seekor kuat hisap susup ibunya.

    ReplyDelete
  4. comel la mereka ni..ada sekor ibu dan anak kucing baru beranak 2 minggu lepas kat rumah akak..tak nak bela kesian pulak .

    ReplyDelete
  5. ooo...masih belum pandai makan lagi......

    ReplyDelete
  6. Alahai..tomei..tomei..
    Suka tengok!

    ReplyDelete
  7. comel! nadiah suka main dengan anak kucing :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...