Sila klik link bawah...

Wednesday, July 25

Menu Iftar 5 Ramadhan 1433H dan Rancangan Takdir TV3



Salam buat semua,
Apa khabar semua? Syukurlah dah masuk Ramadhan ke-5, menu iftar hari ni biasa2 sahaja. Tak memasak hari ni cuma membeli di Pasar Ramadhan. Nur sedang menonton rancangan "Takdir". Kecacatan fizikal Saudara Mohamad Zharif Afandi begitu mengkagumkan. Banyak aktiviti2 lasak yang mampu beliau lakukan walaupun beliau kekurangan dari kerana tiada kedua-dua belah tangan. Beliau juga salah seorang penghuni Highland Towers pada tahun 1993, rujuk SINI.



Credit to gunnarvideo

8 comments:

  1. salam kenal dari nani...tahu juga kewujudan rancangan tu. tapi tak tertengok pula tentang orang ni. memang sungguh insaf la kalau begitu. kita yang sempurna ni pun kadang2 malas betul nak buat sesuatu.

    ReplyDelete
  2. wah sedapnya menu tu...dugaaaaaan..;)

    ReplyDelete
  3. sedapnya menu ni.... hihihihi... nak jugalah buka petang ni... cepatnya tergoda..

    ReplyDelete
  4. Nur, bila nak buat kenduri nasi ambeng? hehe

    ReplyDelete
  5. main course lum penah lg beli kat param..salu beli kuih-kuih jer..nur pegi param mana?

    ReplyDelete
  6. Saya pernah merasai nasi Ambeng ini tetapi susah hendak cari dikawasan saya. Kalau ada pun di Pasar Tani.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...