Sila klik link bawah...

Monday, August 13

Choc chip cookies in the making...


p/s : Masih membakar choc chips cookies.. Hmm pukul berapalah daku nak tidur ni... :)

Ini resepinya.. klik di SINI.. Kali ni Nur saje ubah.. Nak tambah corn flakes yang dikisar sekali.. not bad juga rasanya...tapi adunan jadi keras.. Jadi lepas ni jangan derhaka pada resepi ye.. (ingatan untuk diriku..)



9 comments:

  1. biskut choc chip utk diri sendiri tak buat lagi..malam ni rasanya pulun habis...hehehe

    ReplyDelete
  2. sedapnya! kita pun buat biskut choc chip gak tp dicampur dgn milo sedikit.. hehe

    ReplyDelete
  3. Ya Allah sedapnyer.. akak nak sikit... Dah macam biskut chipsmore dah..

    ReplyDelete
  4. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

    ReplyDelete
  5. nampak sgt yummy...terliur plak

    ReplyDelete
  6. Wah sudah mula buat biskut Raya. Tahun ini berapa jenis biskut Raya ingin dibuat?

    ReplyDelete
  7. sedapnya nengok cookies ni..nk bt tpi malas la pulak..hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...