Sila klik link bawah...

Tuesday, August 7

Sambutan Bulan Kemerdekaan Yang Cukup Meriah


Banner yang memaparkan tema Hari Kemerdekaan Tahun 2012, Janji Ditepati



Pelajar-pelajar membawa bendera Jalur Gemilang untuk diserahkan kepada guru-guru dan semua warga sekolah.



Burung yang akan jadi gimik sempena perasmian Bulan Kemerdekaan.



Puan Pengetua, Puan Hajah Fouziah melepaskan burung sebagai simbolik sempena sambutan Bulan Kemerdekaan.





Nur bersama rakan2 sejawat mengibarkan Jalur Gemilang dan menyanyikan lagu2  patriotik.


Pelajar-pelajar begitu bersemangat menyanyikan lagu2 patriotik sambil mengibarkan Jalur Gemilang.

Meriah kan..

p/s : Syukurlah pemantauan ISO telah pun selesai. Mencari 'mood' nak menanda kertas Ujian 2 pelajar2. Pada rakan2 blogger yang bergelar cikgu, sekolah rakan2 dah mula ujian ke belum?


8 comments:

  1. Hari ni mula ujian, besok start menanda jwpn...

    ReplyDelete
  2. kat sekolah asben dni pun dah ada sambutan juga :D

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum,
    Selamat menyambut puasa, Hari Raya dan Hari Keangsaan cikgu!

    ReplyDelete
  4. tahun ni takde lepas burung pun kat sekolah saya..hehe

    next week start exam...

    ReplyDelete
  5. nur yg tudung pink tu ke?


    sy rs sy nampak cikgu zailan di situ? dia masih GPK atau dah jadi pengetua eh?

    ReplyDelete
  6. rindu zaman sekolah dulu lah kak..

    sambut merdeka siap buat jamuan lagi..

    ReplyDelete
  7. Tahun lepas anak-anak saya ada menyertai program Kemerdekaan yang dianjurkan oleh pihak sekolah. Siap guru kelas hantar gambar MMS anak. :-)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...