Sila klik link bawah...

Saturday, September 15

Muara Hati (Lirik) - Hafiz & Dato' Siti Nurhaliza

 
Kredit buat fzwark
 
Lirik Lagu "Muara Hati" - Nyanyian Hafiz & Dato' Siti Nurhaliza
 
Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati kan tetap setia
Ku percaya ke mana pun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersemadi
Takkan terpisah hati
 
[Chorus]
Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu
Aku ada kerna kau ada
Dan cinta hatiku hanyalah untukmu
Jalanku tertuju padamu
Ke mana pun kan pasti kembali
 
[Ulang chorus]
Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk
Bersatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku
Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk (merasuk dalam hati)
Cinta
 
 
p/s : Suka lagu ni...

 

6 comments:

  1. Bila dah suka mesti miming di mulut ke sana-sini dgn lagu ini ye Nur:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Zakie : Suka lirik dan nyanyian mereka.. :)

      Delete
  2. Akk n hubby pun suka tp tak hafal......

    Nur, pantai tu di Karambunai, akk belum ada masa nak update, bz tempahan karipap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Zana : Cantik pantainya... wah buat tempahan karipap..Nak sikit, boleh tak?

      Delete
  3. cinta yang ikhlas dan suci akan membawa kesejahteraan dan keharmoniaan jika dijaga dan disulami dengan keimanan dan ketakwaan..amin..moga begitulah hendaknya sehingga ke hujung hayat, ye nur..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Sal : Benar tu kak.. Amin..Mudah-mudahan jodoh kita diberkati.. :)

      Delete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...