Sila klik link bawah...

Saturday, October 20

Aktiviti Makan-makan

 


 

 


 
Makan marshmallow, lepas tu makan keropok dengan gula-gula.. Nanti gigi rongak baru tau.. :D
Macam2 aktiviti anak2 saudaraku ni kalau dah berjumpa... ;)
p/s: Seronoknya bercuti hujung minggu di kampung.. Tenang dan damai je dikelilingi anak2 saudara.. Riuh rendah dengan suara mereka.

 
 
 

12 comments:

  1. assalam nur..kalau makan2 sambil tengok tv lagi tak terasa..tau2 abis je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Acik Erna : Wslm kak.. Betul kak, sedar dah habis keropok tu kami kerjakan.. hehe. ..:D

      Delete
  2. wahhh fofuler leh masuk tv tuu makcikk.. ehheeEe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wak Gelas : Oh itu cuma editing je.. :)

      Delete
  3. siap ngan balang diaorang menghadap yer..comei...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salmi Khairil : Habis sebalang keropok budak2 kerjakan.. ;)

      Delete
  4. siap ngn tong besar lgi makan keropok..best2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. adda syuhada : Senang.. Mereka memang hantu keropok... ♥♥♥

      Delete
  5. Marchmallow ini manis tetapi jarang sekali makan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saudara Azrin : Mereka tak berapa suka, termasuk saya.. :(

      Delete
  6. Replies
    1. Ila @ Mama Amana : Kak Nur pun tak berapa suka.. :(

      Delete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...