Sila klik link bawah...

Thursday, October 18

Bubur Cha cha


Sedapnya kalau dapat makan bubur cha cha ni.. Nur masih di sekolah siapkan fail2 PEKA Sains pelajar... Hujan lebat lagi di JB... Bestnya kalau dapat rebahkan diri di atas katil yang empuk.
Dapat ke daku balik awal hari ni...

22 comments:

  1. nyum2...warna warni yg memikat kalbu...hujan2 ni laporrrrr la pulak...;) tp cni panas harini...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Zurina : Bila hujan, perut memang lapar.. ;)

      Delete
  2. kat sini mendung....sejuk2 camni kalau dapt mkn bubur mmg best.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aishah Jahirah : Betul tu.. akak setuju.. :D

      Delete
  3. assalam nur..acik pun suka bubur cha cha..jadi teringin pulak nak buat nanti..campurkan dengan ubi pulak sedapnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Acik Erna : Wslm kak.. Kak Acik memang rajin memasak.. Nur beli je di kantin sek.. :)

      Delete
  4. Replies
    1. Kak Kesuma Angsana : Oh..sorry ye kak..buat akak terliur pulak.. :)

      Delete
  5. Sedapnya, dah lama tak makan. Kat sini cerah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. fiza : Memang sedap.. Nur beli di kantin minggu lepas.. Di JB hampir setiap petang hujan lebat..

      Delete
  6. wah..kan main lagi...cantik nampak..sedap tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. izan mama mia : Yummmy... sedapppp.. ♥♥

      Delete
  7. Uuuhhh! Sedap bubur cacar..

    Kat sini panas...hari membasuh..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Deru Ombak : Oh ye ke.. JB memang selalu hujan, boleh dikatakan hampir setiap petang..

      Delete
  8. akak dah lama teringin nak buat...tp tak buat2 lagi
    mmmm sedapppppnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak kasihreda : Nur beli je kak... Memang sedap.. ♡♥

      Delete
  9. hujan2 kalau pekena sesuatu yg panas2,manis...mmg best...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Kamsiah : Betul tu kak.. Nikmatnya..♥♥

      Delete
  10. Antara kegemaran. Layan kalau hari hujan makan. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saudara Azrin : Ramai yg suka bubur ni.. :)

      Delete
  11. as salam,

    dah lama jugak saya tak makan bubo ni..emhh lazat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tihara : Wslm.. Nur beli di kantin.. memang sedap.. ♡♥

      Delete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...