Sila klik link bawah...

Wednesday, December 26

Bunga Kertas

 
 
Bunga kertas di laman bonda.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Semoga pagi yang indah ini menceriakan hari rakan2 semua..
 

12 comments:

  1. Walaupun ia tidak berbau, tapi rimbunannya memikat pandangan. :)

    ReplyDelete
  2. mak saya suka tanam bunga kertas ni dalam pasu... bila berbunga tak nampak daun

    ReplyDelete
  3. Suka bnga kertas nie....sbb senang tanam....senang jaganya....bunga dia pun mcm2 kaler.....:-)

    Suka pic 1st tu....nmpk lgi kabus2 embun pagi......nyaman je rasa......

    ReplyDelete
  4. rumah mak ira pun ada bunga nie..suka sbb byk2 kaler

    ReplyDelete
  5. Kalau yg warna-warni cantik Nur apa lagi kadang lebih banyak bunga dari daun..

    ReplyDelete
  6. Ketika zaman sekolah dahulu saya suka buat cantuman tunas untuk mendapat bermacam warna bunga kertas pada satu pokok.

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum nur...bunga kertas ni kalau berbunga mmg cantik....:)

    ReplyDelete
  8. Bunga kertas ni kalau di kacukkan, cantik..dalam satu pokok ada macam2 warna

    ReplyDelete
  9. tgk gmbr bunga kertas ni trgt rumah wan atok dikpg..byk sgguh pokok bunga kertas dia tanam..hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...