Sila klik link bawah...

Sunday, January 13

4 Sekawan

 
4 orang anak saudaraku sembahyang berjemaah bersama.
 


Pagi tadi kami sempat mandi-manda di Diamond Hill Padang Tembak Kluang.


Wah seronoknya mereka.. Suka melihat keakraban mereka. Riuh rendah rumah bonda di kampung dengan gelagat mereka.
 
 

Kalau mengadap gajet tab atau iPad ni memang mereka sehati sejiwa.
 

 

16 comments:

  1. memang seronok kalau sepupu sepapat berkumpul, kannn Nur..

    ReplyDelete
  2. sejuk tengok anak2 ni solat jemaah bersama dan main2 sama2 camtu

    ReplyDelete
  3. I like da 1st pic tu. sejuk je hati tgk. tapi yg tgh berendam tu mmg tak boleh tahan.... syok betul! hahahaha
    neway kak nur, ni email redrose ye. rarelyredrose@gmail.com

    ReplyDelete
  4. masa anak-anak buah saya baya macam ni pun sama ... semua lelaki perempuan rapat.. tapi sekarang semua dah besar, nak borak lebih-lebih pun malu

    ReplyDelete
  5. Masa usia macam ini masing-masing tak kisah bersama-sama Nur bila dah besar sikit dah lain sikit antara yg perempuan dgn yg lelaki - masa tu dah mula malu-malu.

    Dekat Kluang ada tempat mandi-mandi ye Nur. Kakak tak tahu.

    ReplyDelete
  6. budak2.. tak lekang aih dari teknologi skrg. hihi. adoi.

    ReplyDelete
  7. wak pon sukak tengok bebudak solat gituu..uuhUu

    ReplyDelete
  8. sernoknya bila rapat antara 1 sama lain mcmnie :D

    ReplyDelete
  9. Akk pun suka bila tgk smua ank sdara yg kecik2brkumpul..mmg gamat..best lyn diorg kn.

    ReplyDelete
  10. sejuknya hati bila memandang..

    p/s: kak mia nak contact nur, nombor telefon dah hilang. nanti PM kat fanpage kak mia ya. ada hal nak bincang..

    ReplyDelete
  11. So sweet...solat berjemaah tu. Sronok dapat berkumpul kan.

    ReplyDelete
  12. Seronoknya tengok dia orang tu....

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum nur...seronoknya mereka tu...;)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...