Sila klik link bawah...

Saturday, November 30

Mengimbau Kenangan Sewaktu Mengerjakan Umrah 2012 (di Jeddah dan Madinah)

 

 
Lapangan Terbang King Abdul Aziz Jeddah



Sewaktu berada di Lapangan Terbang King Abdul Aziz Jeddah

 


Hotel tempat menginap sewaktu di Madinah
 
 





Pemandangan dari dalam lif.
 
 




Lobi Hotel Movenpick




 
Dekorasi di Hotel Movenpick
 



Pemandangan sekitar hotel di Madinah
 

 
 

Subhanallah... Masjid Nabawi yang tersergam indah.



 


 
 
 













 
 
 

 


 



 
 
 
Pemandangan kedai-kedai di sekitar Masjid Nabawi


 
Peniaga menjalankan urusniaga sebaik selesai solat berjemaah.
 
 
Gambar yang dirakam pada waktu malam..
 
  


 
 


 




Assalamualaikum buat semua rakan blogger..
 
Apa khabar rakan2 blogger semua? Nur sihat Alhamdulillah. Tiada apa cerita menarik yang nak diceritakan. Hanya berkongsi gambar tahun lepas ketika 3 hari berada di Madinah yang masih belum dikongsi di blog ini. Nur memang agak sibuk tahun ni dan nyata tak berkesempatan untuk jenguk blog sendiri. Harap tiada rakan2 yang berkecil hati.
 
Di kesempatan ini, Nur ingin ucapkan "Selamat bercuti" buat rakan2 yang bergelar pendidik. Terima kasih juga di atas kesudian para pengunjung ke blog ini walaupun telah lama tidak di 'update' masih ada juga yang sudi singgah walaupun tanpa meninggalkan komen. Mohon kemaafan kerana Nur tidak lagi aktif seperti sebelum ini.
 
Akhir kata, Nur doakan rakan2 blogger, berbahagia dan ceria di samping keluarga tercinta. Ada kelapangan Inshaa Allah Nur akan singgah blog rakan2.
 
Salam rindu buat semua.
 
Wassalam.
 
  
p/s : Mudah-mudahan kita dapat manfaat daripada ceramah yng disampaikan di bawah :

 
Kredit : 740108yard (Akaun Youtube)
 

8 comments:

  1. sangat cantik! subhanallah....samala mcm akak..blog terbiar dah entah bila aktif balik.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, Nur dah sampai ke sana.

    ReplyDelete
  3. Lin harap Lin pun berpeluang pergi ke sana. Amin.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum
    Nak menitis air mata apabila melihat pemandangan di Madinah dan Mekah! Rindunya menggamit kenangan disana. Betapa kerdilnya diriku disisi mu Ya Allah!

    ReplyDelete
  5. Subhanallah ..cantiknya ..
    Selamat bercuti jugak utk nur....

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah dah selamat jejakkan kaki kat sana. Saya entah bila ada rezeki ke sana. InsyaAllah satu hari nanti.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...