Sila klik link bawah...

Sunday, May 30

Award dari Kak Chik.


Salam buat semua.. Hari ni Nur ada masa jenguk blog kawan2... Salah seorang daripada mereka telah bermurah hati utk memberikan award di atas utk Nur...
Terima kasih buat Kak Chik kerana sukakan blog Nur.. Nur pun sama juga.
Semoga ukhuwah kita berpanjangan hendaknya...

3 comments:

  1. Assalamualaikum Nur.
    Alhamdulillah...cepat je award ni dah digantung. terima kasih sudi menerimanya.
    Sudah semestinya kakchik suka blog Nur sebab tu Nur ada disenarai kawan2 kakchik :)
    Terima kasih sebab sudi berkawan dgn kakchik ya.

    ReplyDelete
  2. tahniah dpt paku gantung lagi

    happy fot u too

    ReplyDelete
  3. Waalaikummussalam Kak Chik. Sama2 kak. Nur suka tambaha kenalan & berkongsi pengalaman walaupun secara maya. Semoga satu hari nanti kita dapat berjumpa di alam nyata. Blog Kak Chik juga jadi pilihan Nur.

    Kak Nur,
    Terima kasih Kak Nur (eh nama kita sama la.. hehe). Nur dah jengah blog akak.. Seronoknya baca tentang percutian akak di Maldives tu. Cuti sek nanti Nur pun nak ke pulau.. tapi tak pasti bila.. :) Tak sabar nak bercuti.. :D

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...