Sila klik link bawah...

Tuesday, June 8

Badan Tak Sihat... huhuhu...





Credit picture : Google

Salam buat semua...

Apa khabar semua? Harap semua teman2 dalam keadaaan sihat. Nur kurang sihat sejak semalam. Tekak dah terasa gatal, beserta batuk dan selesema. Mungkin tiba giliran Nur untuk kena demam selepas menjaga suami yang kurang sihat pada minggu lepas.

Nur habiskan masa cuti sekolah dengan menyiapkan kerja-kerja menanda kertas Peperiksaan Pertengahan Tahun. Prestasi pelajar2 Tingkatan 5 agak kurang memuaskan. Macam2 jawapan yang Nur baca ketika menyemak hasil kerja mereka. Nak tergelak pun ada.. mungkin sebab tiada idea, pelajar2 Nur memberi jawapan yang agak melucukan.

Antaranya ialah :










Kalau macam ni jawapan mereka.. tentu mereka tak membuat ulangkaji sebelum menduduki peperiksaan. Pening cikgu dibuatnya... :(






4 comments:

  1. jaga kesihatan yer cikgu.. nasib baik cuti sekolah kan.. jangan lupa makan ubat..

    tingkatan 5? adehhh.. saya ingat budak darjah 6 jer bagi jawapan macam tu.. huhuhu

    ReplyDelete
  2. Terima kasih Kak Isza atas nasihat tu. Dah mkn ubat pun... tapi belum pulih lagi.

    Jawapan2 tu memang budak Ting. 5 yg beri. Nak kata tak bagi latih tubi, dah beri dah. Pening2.. huhuhu..

    ReplyDelete
  3. mak aihh..apa kejadahany dorg jawab camtu? cikgunya lembit sgt kutt....huuuu

    Terbaru : Dilemma Wanita Gorjes

    ReplyDelete
  4. Buat fndrocka.. jangan hanya menunding kesalahan pada guru saje. Pelajar2 ni dah puas diberi nasihat & motivasi utk belajar tapi masih tak berubah.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...