Sila klik link bawah...

Saturday, December 25

Aku sudah tua..

Kredit buat rakanku di FB..

p/s : Bersediakah kita???

4 comments:

  1. Salam kak nur. kdg2 kita lupa tntg alam lain yang bakal kita tempuh, terlalu sibuk dengan alam dunia. akk kerja kt johor ke. sy org muor, kerja je kt merata.

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum Nur..
    kita ni kadang kala terlalu sebuk dgn hal2 dunia sehingga kita terlupa yg kita dah tua....kena muhasabah diri, hehe

    ReplyDelete
  3. Buat Pemerhati Dunia,
    Wslm.. Erm nak panggil nama apa ye?? Ye, Kak Nur bertugas di JB, asal Kluang.. Takpe merantau, dapat banyak pengalaman. Dalam kesibukan kita, kenalah juga ingat dan bersedia dengan bekalan utk menemuiNya..

    Buat Kak Sal,
    Wslm kak.. betul tu kak.. Selalu2lah kita muhasabah ini.. Kita hidup ni utk sementara je.. Terkadang kita terlupa.. kena selalu saling ingat mengingatkan..

    ReplyDelete
  4. Uban menunujukkan kematangan berfikir dan tindakan tapi kalau dah pakai kain tundung tak nampak kot :-)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...