Sila klik link bawah...

Sunday, December 12

Anak-anak saudaraku...

Salam buat semua..
Minggu lepas Nur bermalam di rumah abang Nur yang sulung. Kebetulan mak dan abah Nur ada di JB untuk menghadiri temujanji dengan doktor pakar. Ni adalah anak saudara Nur yang baru.. namanya Nur Najmi Huda.. Kakak Huda ni namanya Humaira (usianya 2 tahun dan dah pandai cakap tapi pelat semacam.. :D).. Humaira ni boleh tahan lasak budaknya..  sangat manja dan rapat dengan ayahnya (abang Nur yang ketiga)..

Jom tengok gelagat anak-anak saudara Nur....


Ni baby Huda.. nyenyak dia tidur..



Haaa.. Humaira nak buat apa tu...


Buat muka kesian la pulak...


Ler... rupa-rupanya dia nak tidur dalam katil Mia..  Abis disusunnya mainan Mia semua dalam katil.
Humaira ni tak tinggal puting dan selimut (perasan tak ada selimut hijau tu).. Tak boleh tidur dia kalau 2 barang ni takde..


Humaira : Cheese... Comel tak saya..
Bestnya ada banyak mainan Mia.. Pinjam kejap ae Mia..


Nilah baby Mia Arianna .. (anak abang Nur yang sulung).
Baru berusia 8 bulan.


Nak tangkap kamera ke Mia?? hehe..


Humaira dan Mia..


Mia : Apalah yang Kakak Humaira cakap ni ni.. pelat semacam je..

2 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...