Sila klik link bawah...

Saturday, December 18

Cute tak saya?

Salam..
Ni sambungan daripada gelagat kucing2 peliharaanku yang nakal.

Rossa : Hari ni nak gosok gigi sendiri... Lepas tu nak mandi sendiri.. Marble ni ko jangan la geletek kaki Rossa.. geli tau...

Marble : Hehehe.. siapa suruh ko dok kat atas ni.. tak kira nak geletek juga..


Rossa : Iskk.. Marble ni Rossa baru je nak grooming kat cermin ni tau.. Sibuk je la dia..


Rossa : Hahaha.. sian dia tak dapat keluar.. Tulah siapa suruh cakar tangan Cik Puan kita tu..


Marble : Siap ko Rossa.. nanti kalau aku dapat keluar, aku gigit ekor ko yang kembang tu..


Marble : Apa tengok2.. Tau la hidung saya ni comot..
 (Muka tak puas hati.. Marble ni agak agresif berbanding adik2nya.. )


Marble : Alamak apa tuan aku ni..orang nak buang air pun nak amik gambar.. Malulah..



Marble : Rossa, jealousnya aku tengok ko main kat luar tu.. Meh sini tolong bukakan pintu cage aku ni..


Rossa : Syoknya kena belai dengan tuan aku ni.. Rossa janji tak nakal2.. (ayat bodek..) 
Padan muka ko Marble.. hahaha...

9 comments:

  1. akak, saya nak kucing ni sekor..tak kira...nak jugak!!!!huhu..

    kak, pasal buat muka surat tu senang je. saya bagi link kay..cikgu tutorial saya..hehe. Banyak tutorial kat situ.akak cubalaa ya :)

    http://c33ram00n.blogspot.com/2009/05/tutorial-mukasurat-blog.html

    ReplyDelete
  2. Buat Cik Dya.. Terima kasih banyak la.. At last dapat buat.. puas mencari. Nak kucing ke.. alamak tuan dia pula yang meraung karang hehehe..

    Buat Cik Tom,
    Ramai yang suka Rossa.. Rossa ni manja lebih & mengada-ngada sikit.. :)

    ReplyDelete
  3. Amboi comelnya semuanya gebu-gebu kasi makan apa?

    ReplyDelete
  4. Buat akubiomed,
    Terima kasih sebab singgah ke blog ni. Kucing2 tu makan makanan jenama AIMS (Kitten). Lagipun baka Birman memang bulu macam tu.. :)

    ReplyDelete
  5. Buat Nadiah Sidek..
    Tq tq.. hehe. Nadiah pun suka kucing ae..

    ReplyDelete
  6. ala comelnya... muka bulat.. bulu gebu.. hihi

    ReplyDelete
  7. Buat Eeda,
    Mana tak bulat.. semuanya kuat makan... hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...