Sila klik link bawah...

Saturday, January 1

Perbezaan saiz kucing2 kesayanganku...









Salam buat semua,
Cepat benar masa berlalu... Kucing2 peliharaan Nur juga dah membesar dengan sihat? Comel tak mereka ni... Lihat sahajalah perbezaan saiz badan mereka...hehe

Untuk pengetahuan semua, Fiona dah pun diserahkan pada mak angkatnya, iaitu Aida (kawan sekerja Nur). Aida dan keluarganya memang pernah memelihara kucing sebelum ini namun telah menemui ajal. Selalu juga Nur merisik khabar Fiona, katanya bertambah manja.

Oklah, itu sahaja untuk kali.. Nanti Nur cerita lagi bila ada kesempatan ye..
Sekian, wassalam.

2 comments:

  1. brp ekor kucing kak nur bela? 3 ke? dulu mak ayah nadiah byk bela kucing tapi ada yg dah mati, ada yg hilang, ada yg dah kasi org. semuanya bulu tebal & lebat mcm tu la. skrg ni kat rmh ada 4 ekor je

    ReplyDelete
  2. Buat Nadiah Sidek,
    Kak Nur sekarang bela 5 ekor.. 2 kucing dewasa & 3 lagi kitten baru masuk 8 bulan. Ikutkan lagi banyak, tapi dah bagi pd saudara-mara dan kwn2 yg sudi jaga.. Part nak mandikan tu yg lemah tu.. hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...