Sila klik link bawah...

Saturday, February 26

Indah Dewi Pertiwi - Di Atas Satu Cinta (Ost. Surga Untukmu) -lirik-

Really love this song..

Indah Dewi Pertiwi - Di Atas Satu Cinta (Ost. Surga Untukmu)

Jejak-jejak langkahku
Bagaikan lemran waktu
Apakah ku masih bisa terus melangkah
Serpihan hidupku ‘kan ku bangun
di atas satu cinta

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya

Dari ufuk timur hingga ke barat
Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya

Dari ufuk timur hingga ke barat
Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku


Kredit lirik :   http://www.liriklagu.info/i/indah-dewi-pertiwi-di-atas-satu-cinta.html

Download, klik SINI



p/s : Pagi ni kena ke sekolah lagi, ada sesi LDP (Latihan dalam Perkhidmatan).. Jumpa lagi ye...

3 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Kids Birthday tickers

Klik...Klik...