Sila klik link bawah...

Friday, February 25

Musim Ujian dah pun kembali..

Salam buat semua,
Terima kasih buat semua yang sudi meninggalkan komen dalam entri sebelum ini. Nur terharu sangat tatkala membaca komen2 rakan2 blogger yg banyak memberi sokongan dan kata2 semangat. Terima kasih juga pada yg sudi mendoakan kebahagiaan kami berdua.

Musim peperiksaan ujian bulanan dah pun kembali.. Minggu hadapan, anak2 didik Nur akan menduduki Ujian Bulanan 1 untuk tahun 2011.. Kali ni tiba giliran Nur untuk menyiapkan soalan. Ada sesiapa nak tolong ketip kertas soalan?




Terjumpa video yg sangat menarik di Youtube...

8 comments:

  1. Nur..jom tolong akak ketip soklan dulu...hi hi hi...

    ReplyDelete
  2. Buat Kak Rahiza,
    Hehe.. meh kita sama2 mengetip soalan ye kak.. Esok ada LDP pulak tu.. huhuhu..

    ReplyDelete
  3. askmkum nur.. happy anvsry .. smga impian nur n hb menjadi kenyataan.. amin.. LDP akk minggu depan 5 mac.. tu pun dah yg ke 2.. sek akk buat sukan kecil dulu utk pilih wakil MSSD.. Jun nnti tak da sukan kecil terus jer sukan besar..latihan rumah pun dah abis.. lega sikit..

    ReplyDelete
  4. Cikgu Nur ketiplah berhati2.. andai saya dekat pasti saya tolong ketip2kan.. sronok juga tu.. lainlah kalau suruh sediakan soalan.. heh.. terima kasih..

    ReplyDelete
  5. Yalah nur, dah dapat jadual ujian bermula awal bulan depan...

    ReplyDelete
  6. Buat Kak Dzana,
    Oh cepat betul sek akak. Nur baru LDP kali pertama. Memang takde rest. Sek kami pun terus kejohanan sukan besar. Sukantara tak lama lagi. Atlet2 olahraga sek Nur pun dah mula training.

    Buat Astina,
    Seronok kalau dapat ketip ramai2, cepat sikit siap.. hehe.. Takpe Kak Nur faham. Sama2..

    Buat Kak Jie,
    Betul tu kak.. mula 1hb Mac sampai 3hb Mac. Lepas ni busy menanda pula.. :)

    ReplyDelete
  7. Buat Pemerhati Dunia,
    Dah siap pun.. Boleh tolong tanda ye lepas ni.. hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...