Sila klik link bawah...

Wednesday, February 23

Latihan Rumah Sukan..

Salam buat semua,
Apa khabar semua? Sunyi sepi blog semalam sebab Nur kepenatan kerana menjalani latihan rumah sukan. Pada hari semalam juga kelas agak banyak berbanding hari2 lain. Sempat juga tunjuk kemahiran melontar cakera kepada pelajar hehe.. Cuaca memang panas terik namun kami tetap gigih meneruskan aktiviti latihan untuk persediaan Sukan Tara yang akan berlangsung tak lama lagi.

Jom tengok gambar...

Pelajar2 rumah Hijau dan Kuning dan atlet olahraga sedang menjalani latihan.. Memang panas terik semalam, macam nak pitam rasanya.


Tunjuk skill melempar cakera pada pelajar2..
 Nasib baik dapat melontar agak jauh.. kalau tak malu... hehe


Pemandangan awan sewaktu latihan. Mulanya nampak macam nak hujan.. tapi cuaca kembali cerah & latihan pun diteruskan.

4 comments:

  1. penat2 pun berbaloi seronok ye tak..?

    ReplyDelete
  2. kenala tunjuk demo dulu kalau nak mengajar betul tak

    ReplyDelete
  3. nampak macam cikgu yg lebih beria depada students... hehehe... jgn marah kak nur...

    fda dah linkkan akak.. sudi2lah linkkan fda yea kak. tq... keep in touch

    ReplyDelete
  4. Buat Astina,
    Memang seronok.. sekurang2nya dapat juga keluarkan peluh..

    Buat Aku dan Teksi,
    Betul tu.. Kena tunjukkan dulu cara yg betul, takut nanti batal pula penyertaan..

    Buat fda,
    Hehe.. dah agak dah.. mesti ada yg kata cikgu pula yg beria2.. (its ok..)
    Terima kasih banyak la sebab linkkan blog Kak Nur. Nanti akak linkkan blog fda ye.. Salam perkenalan.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...