Sila klik link bawah...

Thursday, March 24

LAGU TEMA: Nur Kasih The Movie - Yassin & Tizz Zaqyah (Dipawagam: 19 May 2011)

5 comments:

  1. Assalamualaikum Nur

    kak Nur baru tengok drama Nur kasih diSpore ini...hehe ketinggalan gitu..

    ReplyDelete
  2. Sedap ke suara Tiz ni. Boleh la kan

    ReplyDelete
  3. ish ish ish...cerita ni memg terbaik la..tunggu je la movie kuar nanti..nice sharing

    ReplyDelete
  4. drama yg sy setia tgk dlu..smngt nak balik dr klas sbb nak tgk cite nih wlpon tgk kat catch up tv3 yg lembap sipot tuh jee..huuu

    ReplyDelete
  5. Buat Kak Nurindah,
    Waalaikummusalam. Takde la ketinggalan..Ok la tu.. Jalan cerita dia memang menyentuh kalbu.. Akak kena tonton sampai habis tau..

    Buat Kak Mekar,
    Boleh tahan juga suara dia.. berbakat juga Tiz kan..

    Buat Saudara gaung,
    Terima kasih atas kunjungan dan komen. Bila la agaknya filem ni akan ditayangkan ek?? Still waiting....

    Buat alexa yussida,
    Kak Nur memang minat drama ni.. Tunggu filem dia masuk panggung je..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...