Sila klik link bawah...

Friday, March 25

Anak2 saudaraku

Salam.
Ni gambar anak2 saudara Nur ketika pulang bercuti di kampung...
Cepat benar mereka membesar..
Comel tak??







Ular yang dijumpai di hadapan rumah jiran adik Nur.. Besarkan,...

6 comments:

  1. Geli tengok ulat tu Nur. Tapi tengok budak-budak tu jiwa berbunga-bunga kan. Seronok memain dgn bebudak kan...

    Ada puting tersumbat kat mulut heeee.....

    ReplyDelete
  2. eik, camana bleh ada gmbr ular skali nih. huhu

    ReplyDelete
  3. Salam Jumaat Nur. Semua kanak2 kat dunia ni comel2 kan

    ReplyDelete
  4. Memang comel!!!

    Tp yg pic last tu...aduhaii..besarrrnyaaa!!

    ReplyDelete
  5. Buat Kak Zakie,
    Bukan ulat la kak.. hehe.. Ular tu jiran adik yang jumpa.. Datang tak diundang dari hutan berhampiran. Nasib la tuan rumah tu dapat tangkap, kalau tak.. haru dibuatnya..

    Anak sedara Nur ada 3 orang memang berputing memanjang.. hehe

    Buat Muhammad Burn,
    Saje je..nak letak pic ular tu.. Tersasar dari tajuk ae.. ok la tu.

    Buat Kak Mekar,
    Wslm kak.. Betul tu kak.. Mereka semua memang comel2..

    Buat Kak Kartini,
    Thanks kak.. Ular sawa tu memang menakutkan, nasib baik dapat tangkap.

    ReplyDelete
  6. aduhhh cumeinya budak2 nie .. suke tgk .. tambah debar bila akak scrool bawah tuu huwaaaaaaaaaaaa seram bulu tangan dikk wehhhhh

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...