Sila klik link bawah...

Saturday, April 30

Video Aksi Mia Nak Menonton Iklan


Video ni Nur ambil waktu Mia tengah asyik bermain mainan yang ada pada walkernya.. Kelakar benar tengok aksi Mia yang nak menonton iklan. Disebabkan TV terlindung dengan sofa,  dia pun sengetkan kepalanya sampai macam tu sekali..

4 comments:

  1. terhibur tengok bebudak main yek

    ReplyDelete
  2. Salam Cik Nur,

    Saya first time datang sini. Seronok tengok posting pasal F1 tu. Saya pun pergi F1 jugak, postingnya ada kat sini http://www.shashamohamed.com/2011/04/formula-1-sepang-malaysia-8-10-april.html

    Saya harap kita dapat berkenalan dan menjalinkan persahabatan yang berpanjangan.

    Kalau sudi jemputlah ke blog saya.

    Good Luck. Peace... ;)

    ReplyDelete
  3. salam my dear nur:)

    Mia yang cute!!;)
    kecik2 dah minat tgk iklan nihh..hehe;)

    ReplyDelete
  4. Buat Kak Sal,
    Memang anak2 saudara ni penghibur kami semua.

    Buat Shasha Catering,
    Salam perkenalan buat Kak Shasha.. Nanti Nur berkunjung ke blog akak ye. Terima kasih kerana sudi singgah blog ni.

    Buat Kak Kartini,
    Wslm Kak Kartini, terima kasih kak.. Memang dia suka sangat tengok iklan..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...