Sila klik link bawah...

Sunday, May 8

Awas : Nasihat Buat Semua



Jika anda sedang memandu di waktu malam dan cermin kereta anda dilempar telur ayam. Jangan on wiper @ pancut air... Terus memandu dengan apa yang mampu di lihat... hingga tiba di tempat selamat... Ini kerana jika telur ayam bercampur dengan air ia akan jadi susu.. dan akan kaburkan 92.5% tahap penglihatan mata kita.. yang akan memaksa kita berhenti tepi jalan dan di situlah kita akan menjadi mangsa perompak... Inilah teknik baru di gunakan perompak... berhati-hatilah.

Sumber : FB

10 comments:

  1. terimakasih berkongsi info..
    sebelum ni tak tefikir pun pekara2 tu...syukran krn memberitahu..

    ReplyDelete
  2. Buat Kak Sal,
    Sama2 kak.. Nur cuma berkongsi info untuk peringatan kita semua.

    ReplyDelete
  3. terima kasih info ini...macam2 cara perompak ni...

    Selamat Hari Ibu - semoga sentiasa dirahmati Allah swt

    ReplyDelete
  4. Buat Kak Sonata,
    Sama2 kak.. Betul tu, macam taktik mereka guna. Terima kasih atas ucapan & doa akak.. Amin..

    ReplyDelete
  5. thanx share .
    macam tuu plak taktik skarg ea . hhuhu

    ReplyDelete
  6. thanks for sharing here dear
    kak nur share2 dgn semua boleh??

    ReplyDelete
  7. isy, mcm2 la zaman skrg ni. bahaya ada kat mana2

    ReplyDelete
  8. Ya Allah! Ada aje taktik baru yg depa ni guna ye...jahatnya!!!

    Thank you Nur for sharing this info...will inform my hubby ASAP!

    ReplyDelete
  9. Buat qyla,
    Your welcome.. Taktik mereka memang pelbagai.. Kena berwaspada selalu..

    Buat Nur Misnan,
    Boleh apa salah.. Silalah "share"..jangan malu2.. hehe

    Buat Nadiah Sidek,
    Betul tu Nadiah. Kena selalu berwaspada..

    Buat Kak Intan,
    Your welcome sis. Tolong sebarkan info ni pada yg lain..

    Buat mamawana,
    Ni mesti kes salah orang ni.. Tuan tanah ni bukan bernama Kak Ina ye..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...