Sila klik link bawah...

Wednesday, May 11

Suka tak makan ulam?

Menu hidangan sewaktu jamuan perpisahan mantan pengetua.

Salam..
Maaf sebab ketandusan idea.. Hari ni pulang lewat lagi jam 5.30 petang. Nur perlu menghadiri Mesyuarat Kewangan dan kemudian bergegas untuk menyiapkan kertas jawapan pelajar. Hari Jumaat ni pelajar Tingkatan 4 akan menduduki Kertas Matematik (Kertas 2).. Nasib la hanya ketip untuk 2 kelas sendiri je (cuma 66 transkrip je). Kalau tidak tak tahulah pukul berapa Nur akan dapat siapkan. 

Hmm... Perut terasa lapar la pulak.. Tiba2 terasa nak makan menu di atas.. Ada tak rakan2 yg suka ulam-ulaman juga?? Dulu memang tak suka makan, tapi sekarang dah jatuh cinta pulak.. hehe

Sampai jumpa lagi di lain entri. Pada yg pertama kali singgah ke blog ni, salam perkenalan. Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen. Ada masa Nur datang jenguk blog anda ye..
Wassalam.

p/s : Mesyuarat ni merupakan mesyuarat kali pertama dengan bos baru, Puan Hajjah Fouziah.. Orangnya cukup berwawasan dan sangat tegas. Kagum dengan prinsip yang beliau cuba terapkan di sekolah kami. Mudah-mudahan sekolahku dapat mencapai semua misi dan visi di bawah pimpinannya. Amin.

7 comments:

  1. smoga skolah akk berjaya:D

    pergh ulam ke tuh..dapnye

    ReplyDelete
  2. gud luck kak :)

    makan ulam cicah budu ke kak?hehe

    ReplyDelete
  3. cicah ngn sambal belacan, sedapnya

    ReplyDelete
  4. nadiah tak suka. mkn pun hanya dlm pantang je..ngee~

    ReplyDelete
  5. Suka makan ulam. Kalau ada pucuk uni rebus di cicah sambal belacan

    ReplyDelete
  6. terliur!
    suka sngt ulam2 ni..nak2 kalau makan dgn budu..arghhh nk makan~~!

    ReplyDelete
  7. serius lauk untuk hari ni di rumah.. kebetulan yer... cuma takde keropok lekor la

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...