Sila klik link bawah...

Saturday, July 16

Keropok Lekor Mersing



Menu sarapan hari ni, keropok lekor dari Mersing yang Nur kirim dengan rakan..


p/s : Apa aktiviti rakan2 pada hujung minggu ni? Nur cuma berehat sahaja di rumah.

7 comments:

  1. petang2 sedakkkkk aaa...

    nur, bak emel adress ke dygastina@gmail

    nak invite ke blog.. meh2..

    ReplyDelete
  2. Makan bersama keluarga memang best...

    ReplyDelete
  3. Best kalau dapat keropok lekor fresh...

    ReplyDelete
  4. salam ziarah..rindunya keropok lekor!!tak sabar nak balik kampung bln puasa nanti.

    ReplyDelete
  5. Assalamuaalaikum Nur,

    sedapnya keropok lekor...dh lama kak nur tk mkn keropok lekor...hmmm jadi kecur nie...huhu

    ReplyDelete
  6. Keropok lekor ni sedap tp tak larat nak mengunyah, mesti luka gusi kalau makan..

    ReplyDelete
  7. Buat Astina,
    Tu la, orang makan waktu petang.. tapi akak goreng utk sarapan hehe..
    Dah bagi, jangan lupa invite tau.

    Buat Muhammad Burn,
    Betul tu... akak setuju.

    Buat Kak Zakie,
    Betul kak.. kalau nak cari kat JB ni memang susah sikit.

    Buat Kak Mama Nurul,
    Kesian akak.. Kg jauh.. Akak asal mana ye? Dah lama ke akak duduk di Sabah??

    Buat Kak Nurindah,
    Waalaikummussalam Kak Nur, la kesiannya.. Maaf ye kak, buat akak terliur je..

    Buat iza,
    Kalau keropok losong ni tak liat.. lembut je.. Kalau keropok lekor tu, mungkin la kot.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...