Sila klik link bawah...

Tuesday, September 20

Anak-anak Muridku Datang Beraya













Salam buat semua,
Hari Jumaat lepas, rumah Nur dikunjungi oleh sebahagian daripada anak2 murid di Tingkatan 5.
 Riuh rumah dibuatnya dengan macam2 gelagat mereka. Kebetulan memang hari cuti.
Suka melihat mereka berselera menikmati juadah yang dihidangkan.
Jangan serik ye datang rumah cikgu.


6 comments:

  1. bestnye bila ank murid dtg beraya kan? syg anak murid cikgu kat cikguuuuuu..

    ReplyDelete
  2. Anak2 murid cikgu dah besar, bagi duit raya jugak ke? Cikgu yang pakai tudung hitam tu ke?

    ReplyDelete
  3. Beraya rumah cikgu mana tak seronok. Cikgu pulak solo-solo lagi mesti yg anak-anak muridnya selesa....

    ReplyDelete
  4. anak murid tak dtg beraya ebab rumah cikgu jauhhh..

    cantik rumah cikgu nur..

    ReplyDelete
  5. anak murid sy tak minat nak datang ke rumah cikgu...cikgu garang kot..he3x

    ReplyDelete
  6. Murid-murid perempuan yang ramai manak yang lelakinya?

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...