Sila klik link bawah...

Thursday, December 8

Aksi Berani : BIG WAVE SURFING

Once the biggest wave ever ridden




Now that's a big wave.......
Good thing he didn't look back :)

"On January 28, 1998, Ken rode the biggest wave ever ridden in history, on the North Shore of Oahu, Hawaii at an outer reef known as Outside Log Cabins. This wave was considered to be in excess of 85 feet. That same day he also rode another 20 waves between 40 and 65 feet to make this the largest day ever ridden. Ken's dream has always been the same, to be one of the best big wave riders, and possibly the best big wave surfer in the history of the world. It looks like his dream may have come true."

Credit : Tomelfinger
(Youtube account : http://www.youtube.com/user/tommelfinger?feature=watch )

Worlds biggest wave ever surfed





Credit : queensarah123
(Youtube account : http://www.youtube.com/user/queensarah123?feature=watch )

BIG WAVE SURFING: VIRTUALLY WORLD'S HIGHEST WAVES SURFED by meaning of life







p/s: Hobi manusia bermacam ragam. Inilah antara hobi yang berbahaya tapi sanggup dilakukan disebabkan minat. Adakah anda berani seperti mereka??

8 comments:

  1. http://wanwidget.com/
    aksi yang sangat bahaya

    ReplyDelete
  2. Maybe mereka pun percaya, ajal & maut di tangan tuhan. Nak mati, kat mana2 pun boleh nak mati, kalau dah sampai ajal.

    ReplyDelete
  3. hmmm.. takut mati sebelum ajal hehe..

    ReplyDelete
  4. subhanallah besonye ombak.... beraninye die...

    ReplyDelete
  5. omputih niii kdg2 minat dia org gila2..berani toiii...agaknya terlebih hormon adrenalin kutt..heheheh

    ReplyDelete
  6. mampir sob..nice post..teruslah berkarya dan sukses selalu..jangan lupa kunjungan balik ya..:)

    ReplyDelete
  7. salam nur..

    kdg2 minat dorang ni mcm tak masuk akal sikit kan..huhu tgk ombak tu pun dh takut..

    ReplyDelete
  8. Buat Wan85,
    Memang sangat bahaya..

    Buat Kak Teratak Hami,
    Mungkin juga.. Tapi selalu mereka obses dengan minat masing2.

    Buat Kak ibundo,
    Ajal maut di tangan Tuhan.. No comment.

    Buat Kak Zar_Ita J,
    Memang mereka ni sangat berani..

    Buat Kak Kartini,
    Betul tu kak... Kadang2 mereka ni berperangai pelik juga.

    Buat Outbound Malang,
    Terima kasih. Ada masa saya singgah blog anda lagi ye.

    Buat Kak Wan@ Kalamhati,
    Wslm kak. Betul tu, obsesi yang melampau.. Mereka takde rasa takut agaknya kan.. :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...