Sila klik link bawah...

Thursday, December 8

Kreatifnya


My favourite..


Siap ada muka orang lagi.. hehe


Yang ni pula untuk mereka yang jiwang.. :)

p/s : Kreatifnya.. Ada yang pandai buat sendiri air dengan corak2 seperti ini di rumah? Bolehlah kongsi dan ajarkan saya..


5 comments:

  1. kat mana tu kak nur??

    ayu pun rasa sangat suka yang kreatif2 gini..

    ReplyDelete
  2. Ya Allah, sedapnya Nur... heheh.. terliur sbb dah lama tak makan minum mcm ni..

    ReplyDelete
  3. sangat mengiurkan... kita pun tak tahu nak buat mcm mana.. huhuhu

    ReplyDelete
  4. Ia membuatkan pelanggan tersenyum betul tak cikgu? :-)

    Kalau restoran mamak hanya dapat teh 3 layer sahaja.

    ReplyDelete
  5. Buat Ayu @ Citarasa Rinduan,
    Erm.. alamak. Kak Nur tak ingatlah Ayu.. Maaf sangat2 ye..

    Buat Kak Yong,
    Maaf ye Kak Yong, Nur buat akak terliur.. :)

    Buat Kak nur,
    Eh nama kita sama.. Samalah, saya pun tak tahu juga.

    Buat Saudara akubiomed,
    Betul tu.. Satu inisiatif nak tarik hati pelanggan.. Saya jarang makan di kedai mamak.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...