Sila klik link bawah...

Wednesday, May 30

Indahnya Pemandangan Ketika Matahari Terbenam


Subhanallah... Indahnya pemandangan sewaktu matahari terbenam.
Gambar ini sempat Nur rakam ketika selesai aktiviti mencabut rumput di sekitar halaman rumah bonda di kampung. Masa ni hanya sempat merakamkan menggunakan handphone Blackberry.


Matahari melabuhkan sinarnya.


Si kecik Nabil menunjukkan aksinya...

p/s : Pagi tadi Nur sempat mendaki Gunung Lambak bersama anak saudara,Uddin untuk kesekian kalinya. Nantikan entrinya esok.. Insya-Allah.. Sekian, wassalam.

13 comments:

  1. Replies
    1. Kak Ya @ Deru Ombak : Terima kasih kak.. Memang cantik.

      Delete
  2. Subhannallah... cantiknya... terus mata ni sayup melihat matahari yang nampak cukup cantik!

    Rajinnya cabut rumput pagi hari.. :)) Abang Nabil tu pulak wahh macam hero lah! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Shahriah : Kak Sha, thanks atas komen tu.. Memang cantik kak.. Kami cabut rumput di sebelah petang.. Si Nabil tu memang macam tu, suka buat aksi2 hero.. :D

      Delete
  3. Replies
    1. Nadiah Sidek : Terima kasih Nadiah.. :)

      Delete
  4. Subhanallah..memang indah sekali ciptaan Allah...saya pun suka tgk view mcm ni:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nieza : Terima kasih Nieza atas komen yang diberi.. Selamat bercuti ye.. Seronoknya dapat jalan2 kat Europe. :D

      Delete
  5. subhanallah... memang suka tengok view matahari terbenam dengan naik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Anisalya : Terima kasih kak atas komen tu. Pemandangan waktu tu memang indah.. :)

      Delete
  6. subhanallah..memang cantik keindahan ciptaan Tuhan ni.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mimie : Betul tu Mimie.. Indahnya ciptaan Allah..

      Delete
  7. Teringatkan pengalaman untuk merakam gamabar matahri terbenam di pantai Puteri gagal sebab berawan.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...