Sila klik link bawah...

Thursday, May 24

Panorama Siang dan Malam di Masjid Nabawi Madinah



























Rindunya kenangan sewaktu berada di sini... hanya Allah yang tahu..




18 comments:

  1. Cantik pemandangan diperkarangan masjid.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saudara AkuBiomed : Memang sangat indah.. Lagilah kalau dapat melihat dan merasai pemandangan itu sendiri.. Syukur Alhamdulillah kerana Allah beri peluang pada diri ini.

      Delete
  2. subhanallah... indah dan cantiknya

    kawan2 ayu mana yang dah kesana. mmg syer ttg keunikkan payung2 tu yang kembang dan kuncup ikut waktu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayu @ Citarasa Rinduan : Memang indah Ayu.. Macam2 keunikan yg ada waktu berada di sini.. Terpegun melihatnya, tidak terungkap dengan kata2. :)

      Delete
  3. Assalamualaikum Yong,
    Subhanallah cantik!
    Ni waktu umrah yaaa...sebab tengok jemaah tak ramai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Moh Kembara : Waalaikummussakam kak.. Betul tu kak.. Nur ambil gambar ketika mengerjakan umrah baru2 ni.

      Delete
  4. Kerinduan itu pasti Nur... kakak lagilah sejak 2009 hingga kini belum lagi jejak lagi. Masa tu payung belum sempurna sepenuhnya. Bahagian yg menghala utk ke pasar kurma belum siap lagi... berdepan Movinpick Hotel pun baru siap separuh. Sekarang semua dah penuh... Terharu dan rindu utk ke sana itu pasti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Zakie : Betul tu Kak Zakie.. Rasanya perubahan ni memang sentiasa berlaku.

      Lepas ni tentu berubah lagi sebab kawasan sekitar Masjidil Haram Mekah sedang dibangunkan.

      Delete
  5. salam nur..memang cantik sungguh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Achik Erna : Wslm kak.. Memang cantik sangat.. Terpegun melihatnya.. :)

      Delete
  6. Replies
    1. Kak Aleyn : Sudah semestinya.. ;)

      Delete
  7. subahanaalah...sejuk ati..sejuk mata..sejuk semuanya nur...masa ni tentu sekali pengabdian kita hnya padaNya, kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Sal : Memang peluang yang ada digunakan sepenuhnya untuk mendekatkan diri padaNya.. Rindu nak berada di sana walaupun baru beberapa hari pulang.

      Delete
  8. SubhanaAllah...tenang je melihatnya..
    Moga akak terpilih juga olhNya sebagai tetamuNya di sana suatu masa nanti..Amin..

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Kartini : Memang tenang dan damai kak. Nur doakan akak diberi kesempatan untuk menunaikan umrah atau haji satu hari nanti. Amin.

      Delete
  9. Replies
    1. Kak Nor @ WC : Sememangnya tenang dan damai kak.. :)

      Delete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di dlm blog ini... Harap sudi singgah lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik...Klik...